Nowości
Pompa cyrkulacyjna PCOw 32/6
Pompa cyrkulacyjna PCOw 32/6

420,00 zł

341,46 zł

szt.
Calpeda GXRM 9
Calpeda GXRM 9

1 050,00 zł

853,66 zł

szt.
Producenci
Jak kupować
1. Rejestracja
 
Aby móc zakupić jakikolwiek produkt ze sklepu, trzeba posiadać aktywne konto użytkownika. W pierwszej kolejności należy się zarejestrować klikając na link logowanie|rejestracja. W celu rejestracji trzeba podać swój login, poprawny adres email oraz hasło składające się z minimum 6 znaków. Po wypełnieniu pól i kliknięciu "Załóż konto" na adres email podany przy rejestracji zostanie wysłany link, którego kliknięcie potwierdzi założenie konta. Prócz linku, email będzie zawierał informacje o nowo otwieranym koncie.
 
Dopóki konto nie zostanie potwierdzone, nie będzie można się zalogować i dokonać zakupu.
 
Następnie należy uzupełnić dane teleadresowe. W tym celu po zalogowaniu prosimy kliknąć na link "Twój panel", wybierając "informacje o mnie" uzupełnić należy dane teleadresowe. Ponadto, w panelu dostępna jest historia zakupów oraz informacje o użytkowniku.
 
Prosimy pamiętać o wypełnieniu pola numeru telefonu, gdyż jest ono wymagane w celu poprawnej realizacji zamówienia.
 
2. Logowanie
 
Aby zalogować się do swojego konta, należy  kliknąć logowanie|rejestracja. Wpisując swój login i hasło, wybrane podczas zakładania konta, nastąpi logowanie.
 
W każdej chwili można się wylogować ze swojego konta klikając "wyloguj".
 
Dodawanie produktów do koszyka, nie wymaga logowania. Jest ono konieczne jedynie do sfinalizowania zamówienia. Logowanie nie powoduje wyczyszczenia zawartości koszyka. 
 
3. Wybieranie produktów
 
Cały proces wybierania konkretnych produktów polega na ich dodawaniu do wirtualnego koszyka. Aby włożyć dany produkt do koszyka, należy na stronie wybranego produktu, obok zdjęcia głównego kliknąć "Kupuj".
 
Niektóre z produktów umieszczonych w sklepie www.bartoszsklep.pl posiadają opcje produktu, które należy wybrać zanim włoży się dany produkt do koszyka. Może to być przykładowo średnica rury.
 
Po kliknięciu "Kupuj" każdorazowo klient przechodzi do koszyka, gdzie ma możliwość przejrzenia jego zawartości, modyfikacji lub usunięcia poszczególnych produktów. Na tym etapie, można dalej kontynuować zakupy, nie finalizując zamówienia, a dodane wcześniej produkty będą zachowane w koszyku.
 
W każdym momencie klient ma możliwość zajrzenia do koszyka poprzez kliknięcie na link "koszyk:...". Link ten zawiera również informację o liczbie i wartości produktów znajdujących się w koszyku.
 
4. Składanie zamówienia
 
W celu sfinalizowania zamówienia należy przejść do koszyka. Będąc w panelu koszyka należy wybrać preferowaną formę dostawy oraz płatności.
Jeśli, jako formę zapłaty, zostanie wybrany przelew, to realizacja zamówienia nastąpi dopiero po wpłynięciu środków na konto firmy.
W przypadku wybrania dostawy za pobraniem - za towar płaci się w momencie odebrania przesyłki od kuriera.
 
Po wybraniu formy przesyłki oraz płatności, poniżej strony koszyka pojawi się link "dalej", którego kliknięcie, powoduje przejście do panelu, podsumowującego zamówienie. Jeśli wszystko się zgadza, to w celu akceptacji, należy kliknąć "potwierdź".
 
Uwaga! W przypadku wcześniejszego nie uzupełnienia danych teleadresowych, pojawi się do wypełnienia formularz. Nazwy muszą się składać minimum z trzech znaków. Po uzupełnieniu danych teleadresowych wystarczy przejść ponownie do koszyka celem sfinalizowania transakcji.
 
Ostatnim krokiem składania zamówienia, jest weryfikacja adresu do wysyłki. Na tym etapie można dodać uwagi do zamówienia. Potwierdzamy klikając "realizuj zamówienie", po którym nastąpi automatyczne przejście do historii zakupów, gdzie pojawi się komunikat "zamówienie zostało przyjęte".
 
Historia zakupów pozwala na sprawdzenie produktów, jakie zostały zamówione. Można również wydrukować takie zamówienia.
 
5. Potwierdzenie zamówienia.
 
W momencie kliknięcia "realizuje zamówienie" na email klienta zostaje wysłana prośba o potwierdzenie zamówienia. Należy kliknąć na link znajdujący się w treści emaila. Potwierdzenie zamówienia jednoznaczne jest z rozpoczęciem procesu jego realizacji. Dopóki zamówienie nie zostanie potwierdzone, nie będzie realizowane.
 
6. Realizacja zamówienia.
 
Czas realizacji zamówienia na dany model podany jest indywidualnie na karcie przy produkcie. W przypadku, gdy czas realizacji uległby wydłużeniu, Klient zostanie poinformowany o tym fakcie mailowo. W takiej sytuacji można zrezygnować lub zmodyfikować swoje zamówienie informując nas o tym.
 
W razie jakichkolwiek wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

---
Pomimo dołożenia wszelkich starań aby publikowane na stronie informacje były aktualne nie gwarantujemy, że dane nie zawierają braków lub błędów, które nie mogą być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, przed podjęciem decyzji o zakupie prosimy o kontakt ze sprzedawcą.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl