1. Rejestracja
Aby móc zakupić jakikolwiek produkt ze
sklepu, trzeba posiadać aktywne konto użytkownika. W pierwszej
kolejności należy się zarejestrować klikając na link
logowanie|rejestracja. W
celu rejestracji trzeba podać swój login, poprawny adres email oraz
hasło składające się z minimum 6 znaków. Po wypełnieniu pól i
kliknięciu "Załóż konto" na adres email podany przy rejestracji
zostanie wysłany link, którego kliknięcie potwierdzi założenie konta.
Prócz linku, email będzie zawierał informacje o nowo otwieranym koncie.
Dopóki konto nie zostanie potwierdzone, nie będzie można się zalogować i dokonać zakupu.
Następnie należy uzupełnić dane teleadresowe. W
tym celu po zalogowaniu prosimy kliknąć na link "Twój panel", wybierając "informacje
o mnie" uzupełnić należy dane teleadresowe. Ponadto, w panelu dostępna jest
historia zakupów oraz informacje o użytkowniku.
Prosimy pamiętać o wypełnieniu pola numeru telefonu, gdyż jest ono wymagane w celu poprawnej realizacji zamówienia.
2. Logowanie
Aby zalogować się do swojego konta, należy kliknąć
logowanie|rejestracja. Wpisując swój login i hasło, wybrane podczas zakładania konta, nastąpi logowanie.
W każdej chwili można się wylogować ze swojego konta klikając "wyloguj".
Dodawanie produktów do koszyka, nie wymaga
logowania. Jest ono konieczne jedynie do sfinalizowania zamówienia.
Logowanie nie powoduje wyczyszczenia zawartości koszyka.
3. Wybieranie produktów
Cały proces wybierania konkretnych produktów
polega na ich dodawaniu do wirtualnego koszyka. Aby włożyć dany produkt
do koszyka, należy na stronie wybranego produktu, obok zdjęcia głównego
kliknąć "Kupuj".
Niektóre z produktów umieszczonych w sklepie www.bartoszsklep.pl
posiadają opcje produktu, które należy wybrać zanim włoży się dany
produkt do koszyka. Może to być przykładowo średnica rury.
Po kliknięciu "Kupuj" każdorazowo klient
przechodzi do koszyka, gdzie ma możliwość przejrzenia jego zawartości,
modyfikacji lub usunięcia poszczególnych produktów. Na tym etapie,
można dalej kontynuować zakupy, nie finalizując zamówienia, a dodane
wcześniej produkty będą zachowane w koszyku.
W każdym momencie klient ma możliwość zajrzenia do
koszyka poprzez kliknięcie na link "koszyk:...". Link ten
zawiera również informację o liczbie i wartości produktów znajdujących
się w koszyku.
4. Składanie zamówienia
W celu sfinalizowania zamówienia należy przejść do
koszyka. Będąc w panelu koszyka należy wybrać preferowaną formę dostawy
oraz płatności.
Jeśli, jako formę zapłaty, zostanie wybrany
przelew, to realizacja zamówienia nastąpi dopiero po wpłynięciu środków
na konto firmy.
W przypadku wybrania dostawy za pobraniem - za towar płaci się w momencie odebrania przesyłki od kuriera.
Po wybraniu formy przesyłki oraz płatności,
poniżej strony koszyka pojawi się link "dalej", którego kliknięcie,
powoduje przejście do panelu, podsumowującego zamówienie. Jeśli
wszystko się zgadza, to w celu akceptacji, należy kliknąć "potwierdź".
Uwaga! W przypadku wcześniejszego nie uzupełnienia
danych teleadresowych, pojawi się do wypełnienia formularz. Nazwy muszą się składać minimum z trzech znaków. Po
uzupełnieniu danych teleadresowych wystarczy przejść ponownie do
koszyka celem sfinalizowania transakcji.
Ostatnim krokiem składania zamówienia, jest
weryfikacja adresu do wysyłki. Na tym etapie można dodać uwagi do
zamówienia. Potwierdzamy klikając "realizuj zamówienie", po którym
nastąpi automatyczne przejście do historii zakupów, gdzie pojawi się
komunikat "zamówienie zostało przyjęte".
Historia zakupów pozwala na sprawdzenie produktów, jakie zostały zamówione. Można również wydrukować takie zamówienia.
5. Potwierdzenie zamówienia.
W momencie kliknięcia "realizuje zamówienie" na
email klienta zostaje wysłana prośba o potwierdzenie zamówienia. Należy
kliknąć na link znajdujący się w treści emaila. Potwierdzenie
zamówienia jednoznaczne jest z rozpoczęciem procesu jego realizacji.
Dopóki zamówienie nie zostanie potwierdzone, nie będzie realizowane.
6. Realizacja zamówienia.
Czas realizacji zamówienia na dany model podany
jest indywidualnie na karcie przy produkcie. W przypadku, gdy czas
realizacji uległby wydłużeniu, Klient zostanie poinformowany o tym
fakcie mailowo. W takiej sytuacji można zrezygnować lub zmodyfikować
swoje zamówienie informując nas o tym.
W razie jakichkolwiek wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
---
Pomimo dołożenia wszelkich starań aby publikowane na stronie informacje
były aktualne nie gwarantujemy, że dane nie zawierają braków lub
błędów, które nie mogą być podstawą do roszczeń. W przypadku
jakichkolwiek wątpliwości, przed podjęciem decyzji o zakupie prosimy o
kontakt ze sprzedawcą.